ساعت تمرین امروز استقلال تغییر کرد

 

ساعت تمرین امروز استقلال تغییر کرد. بنا به تصمیم کادرفنی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان از ساعت 17:30 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و حضور اصحاب رسانه و هواداران آزاد است.


صادقی: قلعه نویی صلاح بداند کاپیتان می شوم/ مسئولان تراکتورسازی جواب تلفنم را هم نمی دهند

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده یکی از گزینه های اصلی این تیم برای بستن بازوبند کاپیتانی است.

خوشحالم که دوباره به خانه ام برگشتم. پارسال به دلایلی که بعدا می گویم مجبور شدم از استقلال جدا شوم اما در نامه خداحافظی که برای هواداران نوشته بودم گفتم که دوباره برمی گردم. امیدوارم استقلال امسال فصل خوبی را پیش رو داشته باشد و با مدیریت فتح الله زاده و مربیگری قلعه نویی به قهرمانی ایران و آسیا برسد.


وی درباره اینکه آیا فصل آینده کاپیتان استقلال خواهد بود یا نه؟ افزود: اگر به سابقه و قدیمی بودن و حتی تعداد بازی باشد من باید کاپیتان استقلال باشم اما این موضوع زیاد هم جای بحث ندارد. قلعه نویی باید کاپیتان تیمش را برای فصل آینده انتخاب کند و اگر او صلاح بداند من کاپیتان می شوم.

صادقی که 8 سال پیراهن شماره 2 استقلال را برتن کرده درباره شماره اش برای فصل آینده گفت: من به پیراهن شمار ه 2  استقلال علاقه زیادی دارم و دوست دارم بازهم این شماره را بر تن کنم اما برای خسرو حیدری که پارسال این پیراهن را پوشیده احترام قایل هستم. مشکلی نیست و با همفکری این موضوع را حل می کنیم.

وی درباره سابقه درگیری که قبلا با آندرانیک تیموریان داشته اظهارداشت: در جریان دیدار 2سال قبل استقلال و تراکتورسازی درگیری فوتبالی بین من و تیموریان رخ داد که همان موقع حل شد و ما الان مشکلی با یکدیگر نداریم.

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با بیان اینکه هنوز نتوانسته طلبش را از این باشگاه بگیرد، گفت: متاسفانه مسئولان تراکتورسازی جواب تلفن من را نمی دهند. امیدوارم مجبور نشوم از تراکتورسازی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند برایشان خیلی بد می شود.


استقلالی‌ها در تمرین صبح وزنه زدند

بازیکنان تیم استقلال هر روز 2نوبت تمرین را در برنامه خود دارند. آنها صبح امروز در مجموعه انقلاب تمرینات بدنسازی را انجام دادند.


در این جلسه تمرینی همه بازیکنان حضور داشتند و امیر قلعه نویی نیز با لباس شخصی حاضر شده بود.

تمرین عصر استقلال ساعت 18 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار می شود

حمودی: همین الان هم از پرسپولیس بهتر هستیم/ استقلال نیازی به تقویت نداشت 

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم در فصل نقل و انتقالات نیاز زیادی به تقویت نداشته است. 

علی حمودی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: استقلال با شرایط خوبی فصل را شروع کرده است. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده اند و تغییراتی هم در کادر فنی رخ داده است. خوشبختانه شرایط بهتر از چند هفته قبل است که تکلیف استقلال معلوم نبود و خیلی ها فکر می کردند شرایط تیم ما بحرانی می شود. الان خوشبختانه شرایط خوب است و با آمدن بازیکنان جدید از این هم بهتر هم می شود.

وی با اشاره به اینکه با آمدن قلعه نویی خیلی ها استقلال را قهرمان می دانند افزود: اتفاقا این موضوع خیلی هم به نفع استقلال است. خیلی هم خوب است که هنوز بازیها شورع نشده یک تیم را قهرمان بدانند. این نشان دهنده قدرت استقلال است.

حمودی درباره اینکه چرا استقلال بازیکنان مطرحی را در نقل و انتقالات جذب نکرده ادامه داد: به نظر من استقلال براساس تفکرات قلعه نویی بازیکن گرفته است. ما پارسال تیم خیلی خوبی داشتیم و به همین دلیل نیاز به خریدهای آنچنانی در فصل نقل و انتقالات نبود.

وی گفت: اگر استقلال بتواند بازیکنان اصلی خود را حفظ کند شرایطش از پرسپولیس و بقیه تیمها بهتر خواهد بود. ما با همین تیم و در حالی که تعداد زیادی مصدوم داشتیم توانستیم قهرمان جام حذفی شویم پس استقلال از نظر مهر مشکلی نداشته و امسال هم می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

حمودی درباره اینکه چرا استقلال هیچ بازیکنی را در جناح راست به خدمت نگرفته، اظهارداشت: من و حیدری پارسال زوج خیلی خوبی را در استقلال تشکیل دادیم و با یکدیگر هماهنگ شدیم. کادرفنی تشخیص داد استقلال در جناح راست نیازی به تقویت ندارد و به همین دلیل بازیکنی نگرفتند.


بابازاده: نیاز به یک دروازه بان دیگر داریم

با توجه به حضور رحمتی و دروازه بان تیم امیدمان نیاز به یک دروازه بان دیگر داریم تا در مواقع ضروری از او استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هنوز دروازه بان ذخیره رحمتی انتخاب نشده است و با نظر قلعه نوعی یک دروازه بان دیگر می آوریم.

مربی دروازه بانان استقلال تصریح کرد: با حضور رحمتی خیال مان از دروازه راحت است و نقطه قدرت تیم مان خط دروازه خواهد بود.

بابازاده خاطر نشان کرد: قلعه نوعی من را به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب کرده و شرط قرار داد هیچ بازیکنی نیستم و اینکه به خواسته رحمتی به استقلال برگشتم صحت ندارد و به آن توجهی ندارم./

میداودی با استقلال تمدید کرد

عمران‌زاده با استقلال تمدید کرد 

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، حنیف عمران‌زاده،مدافع استقلال صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این جلسه با حضور دکترفتح‌اله‌زاده،مدیر‌عامل ‌استقلال و امیدوار رضایی،عضو هیات‌مدیره برگزار شد.


میداودی با استقلال تمدید کرد

میلاد میداودی،مهاجم استقلال صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید کرد تا بار دیگر در  خدمت استقلال باشد. این جلسه با حضور دکتر فتح‌اله‌زاده،مدیرعامل استقلال، دکتر امیدوار رضایی،عضو هیات‌مدیره و علی امیری،معاون باشگاه برگزار شد. 


باشگاه استقلال روزهای شلوغی را در فصل نقل و انتقالات پیش روی خود می‌بیند و علی فتح الله زاده در اولین اقدام خود برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد میلاد میداودی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر گفت: همچنان در حال مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد هستیم و مذاکرات خوبی داشتیم. روند مذاکرات رو به جلو و قابل پیشرفت بوده و از همین رو به هواداران می‌گویم انصاری‌فرد را استقلالی بدانند. این بازیکن دوست دارد در استقلال بازی کند و ما هم تمایل داریم در خدمت استقلال باشد و از همین رو مذاکرات با این بازیکن خوب پیش رفته است.

فتح الله زاده همچنین با اشاره به تمدید قرارداد حنیف عمران زاده گفت: با وجود پیشنهاداتی که این بازیکن داشت قرارداد او را تمدید کردیم تا یکی دیگر از مهره‌های خود را حفظ کرده باشیم.

  باشگاه استقلال تاکنون میثم بائو و هاشم بیک زاده را به خدمت گرفته و قرارداد میلاد میداودی، حنیف عمران‌زاده و پژمان منتظری را تمدید کرده است.


روزنامه استقلال 17 خرداد 1391


کتاب زندگی «ناصر حجازی» منتشر شد...

کتاب زندگی «ناصر حجازی» در بیست و یکمین شماره از مجموعه کتاب‌های مفاخر ایران‌زمین به چاپ رسید.

بیست و یکمین شماره از مجموعه کتاب‌های مفاخر ایران‌زمین که به زندگی «ناصر حجازی» اختصاص یافته است، هم‌ز‌مان با اولین سالگرد درگذشت این چهره‌ی محبوب ورزشی به چاپ رسید.

این کتاب شرح مختصری از زندگی مرد بلند‌آوازه فوتبال ایران است که با موافقت و همکاری خانواده ایشان، تهیه و چاپ شده است.

«کیهان محمدخانی» مدیرعامل مؤسسه آموزش شهر، در مقدمه کتاب می‌نویسد: مفاخر هر جامعه‌ای، سرمایه‌های ارزشمند و گرانقدری هستند که بخش اساسی از فرهنگ و تمدن آن جامعه را تشکیل می­دهند. معرفی و شناساندن چنین بزرگانی به نسل­های آینده، از اولویت‌های فرهنگی همه­ی جوامع و ملل است؛ این کار صورت نمی‌پذیرد مگر با ثبت و ضبط اندیشه، ویژگی­ها، صفات، آثار و چرایی و چگونگی زندگی و مرگ آن­ها.

این کتاب 104 صفحه‌ای (قطع جیبی) که با شمارگان 2000 نسخه به چاپ رسیده است، در مراسم بزرگداشت ایشان رونمایی خواهد شد.

«مفاخر و نام‌آوران ایران‌زمین»، عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که مؤسسه آموزش شهر در راستای معرفی چهره‌های علمی، هنری، ورزشی، دینی و ... اقدام به تهیه و چاپ آن‌ها می‌کند و شامل بخش‌هایی مانند زندگی‌نامه، معرفی آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه دیگران، آلبوم تصاویر و ... است.

«حجازی» دومین چهره ورزشی از این مجموعه، پس از جهان‌پهلوان «غلام‌رضا تختی» می‌باشد.


بیک‌زاده به استقلال پیوست

هاشم بیک زاده با حضور در باشگاه استقلال و پس از مذاکره با علی امیری معاون باشگاه استقلال با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرد.

این بازیکن در شرایطی امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با این تیم به توافق رسید که علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرده است.

بیک زاده سابقه بازی در استقلال را دارد و بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشت. قرار داد وی احتمالا امروز در هیئت فوتبال ثبت می شود.


بیک‌زاده: به استقلال برگشتم تا دوباره قهرمان شویم

هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: بعد از جدایی ام از استقلال چند بار تصمیم به بازگشت داشتم اما شرایط مهیا نشد تا اینکه امیر قلعه نویی بار دیگر به این تیم بازگشت و من هم اول به خاطر امیر قلعه نویی و دوم به خاطر علاقه ام به این تیم با باشگاه به توافق رسیدم.

وی افزود: به استقلال بازگشتم تا دوباره با این تیم قهرمان شوم. در این دوسالی هم که سپاهان قهرمان شده استقلال مستحق قهرمانی بود اما ما بازگشتیم تا دوباره قهرمانی به استقلال برسد. می خواهیم امسال دل هواداران را شاد کنیم.

بیک زاده در خصوص اینکه توقعات از استقلال بیشتر از سال های گذشته است، عنوان کرد: وقتی تیم مربی بزرگی مثل قلعه نویی دارد باید توقعات هم از تیم بیشتر باشد. قلعه نویی سابقه خوبی دارد و می تواند این تیم را قهرمان کند.


تیموریان و جباری در لیست خرید سپاهان

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مذاکره سید جلال حسینی با استقلال عنوان کرد: ما هم شنیده ایم که او از استقلال و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد اما روز گذشته با این بازیکن صحبت کردیم و قرار شد پس از بررسی پیشنهادهای دیگر به باشگاه سپاهان بیاید.

سرپرست تیم سپاهان افزود: در لیست خرید ما آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری هم هستند که قصد داریم به زودی با این دو بازیکن مذاکره کنیم.


نظری‌جویباری: رسولی‌نژاد با استعفای فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد

علی نظری‌ جویباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات پیش آمده و استعفای فتح‌الله زاده گفت: شرایط برای استقلال بسیار سخت است و با استعفای فتح الله زاده کار مشکل شده است. تا پیش از این عقیده داشتم فتح‌الله‌‌زاده اگر در این شرایط نباشد شاید بهتر باشد اما حالا با بازگشت قلعه نویی به استقلال این دو نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به این تیم کمک کنند.

وی افزود: شرایط بحرانی است و فتح الله زاده مرد این روزها به حساب می‌آید. او باید به خاطر مردم به استقلال برگردد و می‌دانیم که تخصص‌اش بمب ترکاندن است. مطمئن هستم در صورتی که فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی کنار هم باشند تیم می‌تواند مدعی قهرمانی آسیا باشد.

نظری‌جویباری در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد فتح الله زاده به استقلال برگردد گفت: با اینکه من موافق بودم او از استقلال برود ولی حالا می‌گویم باید در کنار استقلال باشد چون ممکن است اتفاقی که سال گذشته سر پرسپولیس آمد برای استقلال هم اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر هیئت مدیره در خصوص استعفای مدیرعامل استقلال چیست، به فارس گفت: روز گذشته با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و ایشان گفت استعفای فتح الله زاده را قبول نمی‌کند. صبح امروز تلفنی با رسولی نژاد حرف زدم و او با استعفای فتح‌الله زاده مخالفت کرد. فتح الله زاده استاد تیم بستن است و همانطور که 2 سال پیش در فاصله 5 روز به پایان نقل و انتقالات تیم خوبی بست امسال هم می‌تواند برای قهرمانی آسیا تیم ببندد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اینکه جباری و تیموریان مد نظر باشگاه سپاهان هستند خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر تکلیف فتح الله زاده روشن شود تمام بازیکنان حفظ می‌شوند و جباری و تیموریان نیز از استقلال نخواهند رفت. قلعه نویی معتقد است در فصل نقل و انتقالات باید 12 امتیاز کسب کرد و تنها کسی است که می‌تواند از این امتیازات قبل از شروع فصل استفاده کند و تیمش را مدعی ببندد.

وی در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا همچنان با باشگاه استقلال همکاری می‌کند یا خیر به فارس گفت: تا زمانی که استقلال برای بستن تیم تلاش می‌کند در کنار آنها خواهم بود اما به دلایل شخصی و مشکلات زیادی که دارم همکاری‌ام را با استقلال ادامه نخواهم داد.


تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: نامه‌ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده‌ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می‌خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند

★❤تولد فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال ، به همه اس اسی ها مبارک باد

 ★❤تولد فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال ، به همه اس اسی ها مبارک باد ★❤


 سید مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرآنلاین/نه استقلال نه پرسپولیس، شاید بچه داری کنم!

 رحمتی در این گفت و گوی کوتاه حرف های جالبی می زند

سید مهدی رحمتی اعلام کرد به پرسپولیس نمی رود. گلر فصل گذشته استقلال، در این باره به خبرآنلاین می گوید: «برخلاف شایعات، به پرسپولیس نمی روم.»

او درباره تمدید قرارداد با استقلال هم توضیح روشنی نداد: «قراردادم با این تیم تمام شده و شاید نماندم.» او در پاسخ به این سوال که پس به چه تیمی خواهی رفت، لبخندزنان جواب می دهد: «فکر کنم به بچه داری مشغول شوم!»

درباره آینده گلر تیم ملی شایعات بسیاری شنیده می شود. دیروز نیز خبر مذاکره او با مس کرمان در رسانه ها مطرح شد که سید مهدی رحمتی این شایعات را نیز رد کرد: «نه، به مس هم نمی روم!»


خسرو حیدری دوباره تاکید کرد/همه ستاره ها در استقلال می مانند/در ایران فقط آبی


- حیدری معتقد است، ستاره های استقلال قراردادشان را تمدید می کنند. 

خسرو حیدری مدافع استقلال یک بار دیگر تاکید کرد، تمام ستاره های فصل گذشته این تیم در استقلال می مانند. او در این باره به خبرآنلاین می گوید: «بله، همه ماندنی هستیم.» وقتی از او می پرسیم، پس قطعا در استقلال می مانی، چنین پاسخ می دهد: «من فعلا 20 روز بازیکن آزاد هستم! بعد از آن تصمیم قطعی ام را می فهمید. در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم.»

حیدری همچنین درباره بازی با ازبکستان می گوید: «اینکه بگوئیم آنها 5،6 بازیکن خود را در اختیار ندارند، حرف درستی نیست. قطعا بازیکنان خوبی دارند که جایگزین شان کنند. شک نکنید بازی سختی در اینجا خواهیم داشت ولی باید یک استارت خوب در مسابقات بزنیم.

گرفتن سه امتیاز، بهترین اتفاق است که می تواند بیفتد.» او اضافه می کند: «ما هم تیم قدرتمندی داریم و برای باختن به ازبکستان نیامده ایم.»


 مظلومی: اگر استقلال بازیکنانش را نخواهد با آن ها مذاکره می کنم/ می خواهم با تراکتورسازی جام بگیرم

لیگ برتر - فارس نوشت: سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه به احترام هوادار استقلال حرفی در خصوص این تیم نمی‌زند‌گفت: می‌خواهم در تراکتورسازی یادگاری خوبی بگذارم.

پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسید و طی چند روز آینده قراردادش را با این تیم ثبت خواهد کرد. سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام دادند که متن آن را در زیر می‌خوانید.

*چه طور شد سر از تراکتورسازی درآوردید؟ من قبلا در این تیم بازی کردم و حالا هدفم این است که دل هواداران پرشور این تیم را شاد کنم. توقع از من در اینجا زیاد است و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم و دوست دارم در تبریز یادگار خوبی بگذارم. این تیم سال گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شده و توقع از این تیم زیاد بالا رفته و امیدوارم که بازیکنان مورد نیاز من جذب شوند و به دنبال گرفتن جام هستیم.

*شما که استقلالی هستید، چگونه با پیراهن قرمز کنار می‌آیید؟ اول از همه بگویم که رنگ قرمز تراکتورسازی با پرسپولیس فرق می‌کند. من همیشه یک استقلالی هستم و هواداران استقلال این مسئله را به خوبی می‌دانند. البته در تبریز خاطرات خوبی دارم و در این تیم آقای گل هم شده‌ام. فکر می‌کنم هم من به آنها دین دارم و هم آنها به من. این تیم هواداران پرشوری دارد و حق آنها است که تیمی مدعی داشته باشند و ما هم می‌خواهیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و امیدوارم همه چیز رو به راه شود تا تیمی خوب ببندیم.

*با جدایی از استقلال چه حسی دارید؟ هواداران استقلال در این چند روز نشان دادند که من را حلال کردند. آنها با پیامک و تلفن‌هایی که می‌زنند من را شرمنده کردند. قسمت نبود که با استقلال ادامه بدهم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی چیزها در دلم دارم که با خودم می‌برم و به خاطر آرامش استقلال همه چیز را به گردن می‌گیرم. شاید اگر صحبت کنم خیلی مسائل زیر سؤال برود. اما به احترام هواداران سکوت می‌کنم چون آنها خواستند که این کار را انجام دهند و حالا من هم از آنها می‌خواهم مظلومی را به بزرگی خود ببخشند و برایم دعا کنند که در تراکتورسازی موفق شوم.

*لیست خود را به مدیران تراکتور داده‌اید؟ باید ببینیم که بازیکنانی که مدنظرمان هستند در تیم می‌مانند یا خیر. در ابتدا باید با آنها مذاکره شود. من از آقای جعفری خواستم که دنبال بازیکنان مدنظر ما باشند. البته تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد ولی باید خط به خط تقویت شود. خیلی‌ها می‌گویند از استقلال بازیکن نگیرید و ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام ندهیم اما اگر بازیکنی مدنظر استقلالی‌ها نباشد و قصد جدایی از این تیم را داشته باشد ما به آنها مذاکره خواهیم کرد.

*کادر فنی چه طور؟ بهتاش فریبا به دلیل مشکلات همراه ما نخواهد بود ولی کادر همان کادر استقلال است. تراب‌پور، مولایی و ارژنگی‌نیا به همراه ما به تبریز می‌آیند و قرار است از بین یک مربی ایرانی و یا خارجی یک نفر را به عنوان دستیار اول انتخاب کنیم. البته دو نفر از تبریز هم مدنظر ما هستند که به احتمال فراوان به کادر فنی اضافه خواهند شد.

*صحبت خاصی ندارید؟ از قول من بنویسید که من همیشه استقلالی هستم و رنگم آبی خواهد ماند. اما فوتبال حرفه‌ای است و حالا به مردم تبریز و آذربایجان دین دارم و باید برای این تیم و موفقیتش تلاش کنم.


 آسیب دیدگی نگذاشت جباری با تیم ملی تمرین کند/ عکس

مجتبی جباری به دلیل آسیب دیدگی در تاشکند تمرین نکرد./ عکس: مهدی زارع

تمرین نخست تیم ملی در تاشکند یک غایب ویژه داشت. مجتبی جباری که جدا از سایر بازیکنان نشست و در زمان هایی که بازیکنان دیگر تمرین می کردند ، اختصاصی با پزشکان تمرین کرد و خیلی زود ، گوشه ای از زمین نشست. جباری به احتمال فراوان تا زمان بازی آماده خواهد بود اما شاید این آسیب دیدگی سبب شود جایش را در ارنج اصلی ، به علی کریمی بدهد.


 ترابپور و مولایی به تراکتورسازی پیوستند/ خبری از فریبا نیست 

مربیان فصل گذشته تیم استقلال لیگ دوازدهم را با تراکتورسازی آغاز خواهند کرد.

ترابپور و مولایی به تراکتورسازی پیوستند/ خبری از فریبا نیست

پرویز مظلومی پس از انتخابش به عنوان سرمربی تراکتورسازی در اولین اقدام خواهان حضور بهتاش فریبا،‌حسین تراب‌پور و مولایی در جمع کادر فنی شد که از این بین بهتاش فریبا به دلیل مشکلات شخصی از مظلومی عذرخواهی کرد اما مولایی به عنوان مربی بدنساز و ترابپور به عنوان مربی دروازه بان های فصل بعد در جمع یاران تراکتورسازی خواهند بود.  مهدی ارژنگی آنالیزور فصل گذشته استقلال نیز فصل آینده را در تبریز و در تراکتورسازی حضور خواهد داشت.

گفتگو با حیدری در خصوص این روزهای استقلال !آخرین وضعیت مجیدی!

مجیدی با الغرافه می ماند یا به استقلال برمی‌گردد


یک سایت قطری از بلاتکلیفی مهاجم ایرانی در الغرافه خبر داد.

آخرین خبر ها از فرهاد مجیدی! فرهاد مجیدی به استقلال برمی گردد ؟؟مرد آبی

بنا به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت الکاس قطر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه الغرافه قطر : این تیم قطری مذاکرات خود را با جواد احناش، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال آغاز کرده و احتمال حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع شاگردان سیلاس قوت گرفته است.


این سایت در ادامه آورده است که مشعل مبارک، بازیکن ملی‌پوش الریان قرارداد جدیدی را با الغرافه امضا کرده است و این در حالی است که برای فصل جدید، عثمان العساس، کاپیتان مراکشی الغرافه، ارونا دیندانی و زی‌روبرتو برزیلی که به گرمیو پیوسته و همچنین میرغنی زین در جمع بازیکنان الغرافه جایی نخواهند داشت.

سایت الکاس در پایان اشاره کرده است که وضعیت قرارداد دیگو تاردلی برزیلی و فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه با این تیم هنوز مشخص نیست و امکان ماندن یا نماندن این دو بازیکن در لیگ قطر مبهم است.

پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال گفته می‌شود که نام مجیدی به صورت در لیست خرید استقلال قرار گرفته است و احتمال اینکه این بازیکن در پایان دوران بازیگری خود یک بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگردد زیاد است.

آخرین وضعیت مجیدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


حیدری: زوج طلایی استقلال به هم رسیدند/هم جباری دوست دارد در استقلال بماند هم رحمتی!

 خسرو حیدری به هواداران استقلال قول داد که هم رحمتی در این تیم بماند و هم جباری. 

محمد حسین زرندی / استانبول: خسرو حیدری هافبک ملی پوش استقلال قطعا یکی از خوشحال ترین آبی پوشانی است که این روزها به تمریناتش در اردوی ترکیه ادامه می دهد.

خوشحالی او بابت بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال است چون همواره شاهد رابطه صمیمانه و نزدیک او و قلعه نویی بودیم و با این حساب، خسرو فصل آینده حتما در استقلال ماندنی است. اما این بازیکن روز گذشته و در پایان تمرین تیم ملی در مصاحبه ای اختصاصی به خبرورزشی گفت:« اینکه دوباره علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی با یکدیگر کار می کنند به این معنی است که ستاره های استقلال دوباره به هم رسیدند و زوج طلایی را در این تیم تشکیل دادند.

به نظر من قلعه نویی و فتح الله زاده زوج طلایی استقلال هستند که می توانند تیم را به موفقیت های زیادی برسانند و من برای شان آرزوی موفقیت می کنم.»

حیدری ادامه داد:« من بازیکن آزاد هستم و می توانم در مورد فصل آینده ام تصمیم بگیرم. حتی چند پیشنهاد از کشورهای خلیج فارس و لیگ های عربی دارم که البته زیاد به آنها فکر نمی کنم.

اگر پیشنهاد اروپایی خوب برسد، دوست دارم به اروپا بروم اما اگر در ایران بمانم، استقلالی خواهم بود. من دوست دارم با قلعه نویی کار کنم البته تصمیم نهایی را بعد از بازی تیم ملی و بازگشت به تهران موکول کرده ام.»

حیدری در پاسخ به این سوال که حضور قلعه نویی در استقلال، باعث ایجاد حاشیه هایی از جمله احتمال جدایی جباری و رحمتی شده گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.

هم جباری در استقلال می ماند و هم رحمتی! من فکر می کنم هر دو نفر در استقلال بمانند و امیر قلعه نویی هم آنها را از دست نمی دهد. ضمن اینکه مجتبی و مهدی هم دوست دارند فوتبالشان را در تهران و استقلال ادامه دهند.»