استقلال 2 صنعت نفت آبادان 1

چشمک آبی ها به جام / برد شیرین برای آبی پوشان

سلام به همه اس اسی ها .............تبریک برد شیرین استقلال به همه آبی دلان ... استقلال درسته 2 بر 1 برد ولی بیشتر از همه چیز باخت پرسپولیس اونم با 4 گل و البته رفتن این تیم به رده 15 هم ... خیلی بیشتر چسبید .. دوستای گلم دانلود گل یرکوویچ و میثم حسینی هم براتون میزارم ... با این برد حالا میتونیم یه باره دیگه به قهرمانی  امیدوار بشیم ...به امید قهرمانی در لیگ ..

مرد آبی  

نفت آبادان    1                       استقلال تهران    2
فونیکه سی                           گوران یرکوویچ _ میثم حسینی
به گزارش وب  مرد آبی - جدیدترین اخبار استقلال -   و به نقل ازسایت گل .............

ساعت 17 هفته سی وسوم لیگ برتر، ورزشگاه تختی آبادان

تماشاچی 20هزار نفر

داور: علیرضا فغانی

اخطار:آندو تیموریان

نفت: حبیب دهقانی، عباس مرداسی، والری الکسانیان، میثم امیری، حسین بغلانی، رسول نویدکیا، سیامک کوهنورد، حامد سرلک، علی ممبینی، سعید حلافی و فونیکه سی

سرمربی: آلبرتو کاستا

استقلال: سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، الونگ الونگ(64 میثم حسینی)، جواد شیرزاد، علی حمودی، آندو تیموریان، فریدون زندی، مجتبی جباری، محسن یوسفی(45 شریفات)، خسرو حیدری و گوران یرکوویچ(60 برهانی)

سرمربی: پرویز مظلومی

دقایق حساس :

- دقیقه 27 ضربه رسول نویدکیا توسط رحمتی دفع شد.

- دقیقه 61 فونیکه سی پاس ممبینی را در شرایط تک به تک بیرون زد.

شرح گل ها :

1-0 نفت: پاس عمقی علی ممبینی پشت دفاع استقلال به فونیکه رسید که او در شرایط تک به تک دروازه رحمتی زا باز کرد. نفت می توانست 5 دقیقه بعد توسط فونیکه گل دوم را هم برند که این اتفاق با خوش شانسی رحمتی همراه بود.

1-1 استقلال : این بار نوبت یرکوویچ بود که هنر خود را به رخ بکشد. او پاس عرضی و به بیرون حمودی را به ضربه ای سرضرب و تماشایی بدل به گل مساوی کرد.

2-1  استقلال:میثم حسینی استقلال را به نزدیکی سه امتیاز رساند. او سانتر فریدون زندی را که با سر آرش برهانی ساییده شده بود به گل دوم تبدیل کرد.

اتقاق ویژه:همان طور که باشگاه نفت آبادان از قبل اعلام کرده بود قبل از شروع بازی نفت و استقلال مراسم خداحافظی امید شریفی نسب از فوتبال برگزار شد.ازیکنان نفت موقع ورود به زمین عکس شریفی نسب را روی پیراهن های خود زده بودند.

مرد آبی

به گزارش  وب مرد آبی  مظلومی پس از برد استقلال:
انتقام شکست بازی رفت را گرفتیم/ قرارداد عمران‌زاده با پرسپولیس صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اعلام اینکه علاوه بر کسب سه امتیاز بازی تلافی شکست بازی رفت را نیز کردیم، گفت: گرمای هوا باعث شد تا بازیکنان دو تیم بیشتر زیر توپ بزنند.

به دو تیم تبریک می گویم که در چنین هوای گرمی این بازی را برگزار کردند چون به دلیل گرمای هوا بازیکنان دو تیم بیشتر زیر توپ می زدند و همین موضوع  باعث شده بود که کیفیت بازی پایین بیاید.

 به گزارش وب  مرد آبی - جدیدترین اخبار استقلال -    وبه نقل از خبر گذاری مهر، پرویز مظلومی پس از برتری 2 بر یک عصر یکشنبه تیم استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به دو تیم تبریک می گویم که در چنین هوای گرمی این بازی را برگزار کردند چون به دلیل گرمای هوا بازیکنان دو تیم بیشتر زیر توپ می زدند و همین موضوع  باعث شده بود که کیفیت بازی پایین بیاید.

وی ضمن ابراز رضایت از همزمانی بازیهای هفته سی و سوم لیگ برتر افزود: ای کاش طوری برنامه ریزی می کردند که ساعت بازیها دیرتر و هوا خنک تر بود. متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم اما به بازیکنانم تبریک می گوییم که در چنین گرمایی توانستند گل خورده را در همان نیمه اول جبران کنند، چون من می دانستم که اگر در آبادان در نیمه اول بازنده به رختکن برویم در نیمه دوم برای جبران نتیجه بازی کار خیلی سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی توانستیم توسط بازیکنی که خودم هم فکرش را نمی کردم گل برتری خود را بزنیم و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورده و تلافی شکست بازی رفت را نیز بکنیم.

وی در خصوص صحبتهایی که در خصوص قرارداد داخلی عمران زاده با پرسپولیس در برخی از رسانه ها مطرح شده گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. من در این خصوص با حنیف صحبت کردم و وی ضمن انکار این موضوع به شدت درباره مطالبی که در برخی از رسانه ها در مورد این موضوع مطرح شده ابراز ناراحتی کرد

تاریخچه رویارویی های استقلال و شاهین

تاریخچه رویارویی های استقلال و شاهین : استقلال در لیگ برتر نباخته!

مرد آبی
تمرین استقلال امروز برگزار نشد تا آنها با یک جلسه تمرین که فردا ساعت 14 برگزار می کنند راهی بوشهر شوند. آنها بعد از بازی با الجزیره یک جلسه تمرین سبک در امارات برگزار کردند و پنجشنبه شب به تهران رسیدند. شاهین و استقلال در حالی روز یکشنبه مقابل هم قرار می گیرند که تیم پایتخت نشین برای قهرمانی می جنگد و نماینده بوشهر برای بقا تلاش دارد. این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند. آنها سه بار هم در جام حذفی مقابل هم قرار گرفته اند که سهم استقلال دو برد و سهم شاهین یک برد بوده است. هر سه دیدار در وقت قانونی برنده نداشته و دو بازی آن به ضربات پنالتی کشیده است. در مجموع از 8بار جدال این دوتیم استقلال 6برد، یک مساوی و یک باخت داشته .تاریخچه این دیدارها را با هم مرور می کنیم:
ادامه مطلب ...