همسرحجازی: برای بازگشت فرهاد به استقلال آرزوی موفیت می‌کنم.

نازی شفیعی همسر ناصر حجازی می‌گوید مهم اعتلای استقلال است و تصمیمی که فرهاد مجیدی برای بازگشت به این تیم گرفته برای خودش محترم است و برای او آرزوی موفیت می‌کند.

پس از توافق فرهاد مجیدی با استقلال، تعدادی از هوادارانی که خود را منتسب به مرحوم ناصر حجازی می‌کردند با هواداران مجیدی درگیر شدند اما علی فتح‌الله‌زاده منتقدان حضور مجیدی در استقلال را کسانی عنوان کرد که از بازگشت کاپیتان آبی‌ها در استقلال "هراس" دارند. در این میان شاید موضع‌گیری خانواده ناصر حجازی به این انتقال بتواند جالب‌توجه باشد.



نازی شفیعی همسر مرحوم حجازی درباره حضور مجیدی در استقلال به ایسنا، گفت: برای ما در درجه اول اعتلای نام استقلال اهمیت دارد. مهم نیست که چه کسی در این تیم بازی می‌کند بلکه تنها نام استقلال مهم است. درباره فرهاد مجیدی هم باید بگویم که هر تصمیمی گرفته حتما از نظر خودش درست بوده و محترم و ما نمی‌توانیم درباره این انتقال اظهارنظر کنیم.

او درباره اینکه آیا حضور مجیدی در استقلال باعث دودستگی هواداران و در نهایت ضربه خوردن استقلال نمی‌شود گفت: اول اینکه باید بگویم ما مخلص هواداران هستیم اما من بارها به آنها گفته‌ام که اگر می‌خواهید روح ناصر شاد باشد،‌ جنجال نکنید چرا که خود ناصر هم اهل جنجال نبود. آرامشی که آنها می‌توانند به استقلال بدهند کمک بزرگی به استقلال برای کسب قهرمانی خواهد بود.

شفیعی درباره اتفاقات شب گذشته جلوی دفتر فتح‌الله‌زاده هم گفت: طرفداران ناصر اهل توهین و بد و بیراه نیستند و اگر اعتراضی به این انتقال داشته باشند به کسی توهین نمی‌کنند. در هر حال قهرمانی استقلال همه‌ی ما و به ویژه ناصر را خوشحال می‌کند و باید به استقلال کمک کنیم قهرمان شود. دوباره تاکید می‌کنم که نظر مجیدی حتما برای خودش درست و محترم بوده و ما برای او در بازگشتش به استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم.

فتح‌‌الله‌زاده: مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد/رحم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد.

علی فتح‌‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستم به قولی که داده بودم عمل کنم و کار سختی را انجام دادم.

وی افزود: حالا می‌بینید که ساعت 12:30 شب است و فرهاد مجیدی هم یک بازیکن معمولی نیست که این همه خبرنگار برایش به اینجا آمده است. مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر طوری نمی‌افتاد و به خاطر استقلال پیشنهاد مالی وحشتناکی را رد کرد و جالب است که بگویم می‌خواستم مهر قرارداد او را روی برگه بزنیم ولی به همکارم گفتم که از داخل کشویم مهر را بیاورد که اتفاقاً او مهری برای نماز خواندن آورده بود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/24/13910924000044_PhotoA.jpg



فتح‌‌الله‌زاده تأکید کرد:‌ البته سوره‌ای را برای عقد قرارداد با فرهاد مجیدی انتخاب کردیم که بسیار سوره خوب و مبارکی بود و از این اتفاق خیلی خوشحال هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحران کاپیتانی در استقلال به وجود نمی‌آید گفت: خود رحمتی هم بازوبند را به مجیدی می‌دهد و هیچ دو دستگی در خصوص کاپیتانی وجود ندارد.

وی در خصوص دودستگی میان هواداران استقلال که قبل از شروع جلسه اتفاق افتاد، گفت: می‌خواهید فردا بگویم آنهایی که مجیدی را دوست دارند به اینجا بیایند. یک عده دوست ندارند که فرهاد مجیدی به استقلال بیاید و من فکر می‌کنم فقط چند نفر آن پایین بودند.

خبرنگاری پرسید یعنی بازیکن مخالف نداریم که با فرهاد مجیدی و حضورش موافق نباشد که فتح‌‌الله‌زاده گفت: او به عشق هواداران استقلال به این تیم برگشته و از این بابت خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر رویانیان مبنی برا ینکه او روزهای فرد با فتح‌‌الله‌زاده مشکل دارد و روزهای زوج با او خوب است، گفت: من فکر می‌کنم همه روزها تبدیل به روز فرد شده و رویانیان با من بد است. او فکر می‌کند من می‌خواهم بنزین سهمیه‌ایی بگیریم اما ماشین من بنزین سهمیه‌ای نمی‌خواهد.

وی در ادامه در خصوص دیدار تیمش با گهر لرستان گفت: من به مردم دورود سلام عرض می‌کنم و اگر ما می‌گوییم امنیت، بحث‌مان امنیت جانی نیست ما به خاطر شرایط زمین می‌خواهیم مسابقه در آنجا برگزار نشود.

فتح‌‌الله‌زاده در خصوص اینکه پیراهن یکی از بازیکنان بایرن‌مونیخ را در کشور آلمان گرفته، گفت: من هر سال به باشگاه لورکوزن می‌روم و از این عکس‌ها زیاد دارم. بنابراین این عکس منتشر شده و چیز خاصی نیست

مجیدی: دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم/از گذ

مهاجم جدید تیم استقلال گفت:دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

Perspolis steghlal

فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد یک سال و نیمه با استقلاال اظهار داشت:جلسه خوبی داشتیم و آقای فتح الله زاده و قلعه نوعی لطف کردند و در خدمت استقلال هستم.مهم نیست خوب می شود یا بد می شود.من یک سال و نیم قرارداد بستم.برایم مهم بود که فوتبالم را با پیراهن آبی تمام کنم.

وی درباره دلیل ترک استقلال در فصل گذشته گفت:از گذشته حرف نزنید.

مجیدی در پاسخ به اینکه برخی از طرفداران ناصر حجازی در هنگام ورودش به داخل دفتر مدیرعامل استقلال به او اعتراض کردند گفت:من چیزی ندیدم.شما دیدید.

همان خبرنگار گفت که این عده گفتند که شما دیگر در مکتب حجازی نیستید.مجدی گفت:حجازی فقط  اسطوره من نیست.اسطوره همه استقلالی هاست.قلعه نوعی هم همین را می گوید.من هم در مصاحبه ام گفتم اگر بدانم یک هودار خوشحال می شود می آیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی می تواند ابومسلم را در مسابقات همراهی کند گفت:حداقل دو،سه هفته باید کار بدنسازی کنم.تا شرایط بدنی ام مهیا نشود بازی نمی کنم.

مجیدی درباره اینکه آیا به خاطر بازوبند در آغاز فصل به  استقلال  نیامد کفت:کاپیتانی استقلال افتخار بزرگی برای من است .من به خاطر کاپیتانی نبود.بازوبند را دست شریفات بستم.مهم بود اما این قدر که به خاطرش نیایم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا با امیر قلعه‌نوعی در باره بازگشت به استقلال صحبت داشته است و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نوعی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربگیری شرکت کنم برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است دوست داشتم شرایط باشد که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

مجیدی در مورد ‌وجود اختلافات گذشته با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ در مورد گذشته سؤال نکنید و در این ارتباط فعلاً حرفی نمی‌زنم.

مجیدی به استقلال بازگشت

فرهاد مجیدی به استقلال پیوست

فرهاد مجیدی ساعت 22 امشب با حضور در دفتر علی فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای را با مدیرعامل استقلال برگزار کرد.

نشست دکتر فتح الله زاده با فرهاد مجیدی،دوشنبه شب آغاز شد و تا بامداد سه شنبه به طول انجامید که در پی آن،کاپیتان سابق آبی پوشان با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت استقلال درآمد. در این جلسه فرزاد مجیدی،برادر فرهاد هم در آن حضور داشت و طرفین در محیطی دوستانه و صمیمی مراحل نهایی شدن قرارداد را طی کردند.



http://u.goal.com/151100/151175hp2.jpg

در این جلسه مجیدی با مدیرعامل استقلال به توافق رسید و بار دیگر با پوشیدن پیراهن این تیم به استقلال بازمی‌گردد.

فرهاد مجیدی با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست .

این بازیکن فردا قرارداد خود را با استقلال ثبت می‌کند.