مجیدی: دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم/از گذ

مهاجم جدید تیم استقلال گفت:دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

Perspolis steghlal

فرهاد مجیدی پس از عقد قرارداد یک سال و نیمه با استقلاال اظهار داشت:جلسه خوبی داشتیم و آقای فتح الله زاده و قلعه نوعی لطف کردند و در خدمت استقلال هستم.مهم نیست خوب می شود یا بد می شود.من یک سال و نیم قرارداد بستم.برایم مهم بود که فوتبالم را با پیراهن آبی تمام کنم.

وی درباره دلیل ترک استقلال در فصل گذشته گفت:از گذشته حرف نزنید.

مجیدی در پاسخ به اینکه برخی از طرفداران ناصر حجازی در هنگام ورودش به داخل دفتر مدیرعامل استقلال به او اعتراض کردند گفت:من چیزی ندیدم.شما دیدید.

همان خبرنگار گفت که این عده گفتند که شما دیگر در مکتب حجازی نیستید.مجدی گفت:حجازی فقط  اسطوره من نیست.اسطوره همه استقلالی هاست.قلعه نوعی هم همین را می گوید.من هم در مصاحبه ام گفتم اگر بدانم یک هودار خوشحال می شود می آیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی می تواند ابومسلم را در مسابقات همراهی کند گفت:حداقل دو،سه هفته باید کار بدنسازی کنم.تا شرایط بدنی ام مهیا نشود بازی نمی کنم.

مجیدی درباره اینکه آیا به خاطر بازوبند در آغاز فصل به  استقلال  نیامد کفت:کاپیتانی استقلال افتخار بزرگی برای من است .من به خاطر کاپیتانی نبود.بازوبند را دست شریفات بستم.مهم بود اما این قدر که به خاطرش نیایم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا با امیر قلعه‌نوعی در باره بازگشت به استقلال صحبت داشته است و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نوعی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربگیری شرکت کنم برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است دوست داشتم شرایط باشد که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

مجیدی در مورد ‌وجود اختلافات گذشته با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ در مورد گذشته سؤال نکنید و در این ارتباط فعلاً حرفی نمی‌زنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد