بازتاب پیروزی استقلال مقابل الاتفاق

روزنامه استقلال جوان 30 بهمن 1390




بازتاب پیروزی استقلال مقابل الاتفاق


ای‌اف‌سی: 3 گل استقلال سومین سهمیه ایران را تضمین کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: 3 گل استقلال سومین سهمیه فوتبال ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تضمین کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس،  وبه نقل از "" وب مرد آبی ""

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل الاتفاق عربستان در دور دوم مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: استقلال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل الاتفاق عربستان در ورزشگاه آزادی، سومین سهمیه ایران را در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تضمین کرد.


شاگردان پرویز مظلومی با گل‌های یرکوویچ، خسرو حیدری و آرش برهانی، در کنار تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و نسف قارسی ازبکستان در گروه A قرار گرفتند.

استقلال در دقیقه 38 با گل یرکوویچ، مهاجم فرانسوی خود یک گل پیش افتاد؛ اما پس از دقیقه 60 با به ثمر رسیدن 3 گل در 6 دقیقه بازی جان گرفت و نتیجه کاملاً به سود استقلال تغییر کرد.

یوسف صالح گل تساوی را وارد دروازه مهدی رحمتی کرد، اما 2 دقیقه بعد استقلال روی ضربه خسرو حیدری به گل دوم رسید. در دقیقه 65 توپ یحیی الشهری که به عنوان بهترین بازیکن الاتفاق شناخته شد، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. رحمتی با یک پاس بلند برهانی را صاحب توپ کرد تا سومین گل استقلال وارد دروازه الاتفاق شود.

مظلومی با تمجید از شاگردانش پس از این پیروزی گفت: مسابقه بسیار پرتنشی بود. ما باید به لیگ قهرمانان می‌رسیدیم؛ در غیر این صورت مجبور می‌شدیم در ای‌اف‌سی کاپ به میدان برویم. ما متعلق به لیگ قهرمانان هستیم.

وی ادامه داد: خیلی خوب شروع نکردیم و در 10 دقیقه اول کنترل توپ در دست حریف بود، اما ما سیستم بازی را تغییر دادیم و حملات آنها را مهار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملکرد جباری پس از مصدومیت گفت: این جنگ میانه میدان بود و خوشحالم که پزشکان تیم توانستند جباری را برای این مسابقه آماده کنند. وی عالی کار کرد.

الاتفاق برانکو ایوانکوویچ، سرمربی خود را به دلیل امتناع وی از سفر به تهران به همراه نداشت، اما دستیار وی غیبت او را عامل این شکست ندانست و گفت: حضور برانکو در این بازی می‌توانست مهم باشد و ما نمی‌توانستیم در طول مسابقه با او ارتباط برقرار کنیم.

وی ادامه داد: اما شکست ما به دلیل غیبت او نبود. برانکو به من اعتماد کرد و من از استراتژی وی استفاده کردم. ما شکست خوردیم به این دلیل که گل‌های بد و عجیبی دریافت کردیم.

مربی تیم الاتفاق عربستان اظهار داشت: می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما متأسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. استقلال تیم بزرگی است.




برنامه بازیهای استقلال در باشگاهای آسیا مرحله گروهی

گروه A

16 اسفندماه ۱۳۹۰

الریان قطر –استقلال -ساعت 18:50 به وقت ایران

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

استقلال – نسف قارسی ازبکستان-ساعت 20 به وقت ایران

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

استقلال – الجزیره امارات-ساعت 20 به وقت ایران

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات - استقلال-ساعت 20:15 به وقت ایران

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

استقلال – الریان قطر-ساعت 20:20 به وقت ایران

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

نسف قارسی ازبکستان – استقلال ساعت 19 به وقت ایران




دانلود کلیپ گلهای استقلال به الاتفاق



گل اول


گل دوم


گل سوم



گزارش تصویری دیدار استقلال ایران الاتفاق عربستان


دیدن همه عکسها

پیروزی الغرافه با درخشش مجیدی ودانلود گلهای فرهاد به الوکره

پیروزی الغرافه با درخشش مجیدی ودانلود گلهای فرهاد به الوکره .


لیگ ستارگان قطر/پیروزی الغرافه با درخشش مجیدی


newsB447

   گل دوم               گل اول


هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر با درخشش فرهاد مجیدی و پیروزی الغرافه به پایان رسید.

به گزارش اوج نیوز



،شنبه شب تیم الغرافه موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل میهمانش ، الوکره ،تیم پنجم جدول به برتری رسید.

فرهاد مجیدی در دقایق 9 و 24 گل های الغرافه را به ثمر رساند.

وی در دقیقه 30 بازی کارت زرد گرفته بود.

تنها گل الوکره را یونس محمود در دقیقه ششم زده بود.

بدین ترتیب تیم الغرافه در پایان هفته هفدهم ،22 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

سه بازیکن استقلال در لیست نهایی تیم ملی

سه بازیکن استقلال در لیست نهایی تیم ملی


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، و به نقل از "" وب مرد آبی ""

لیست نهایی تیم‌ملی اعلام شد که از تیم فوتبال استقلال مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری در این فهرست قرار دارند. گفتنی است این سه بازیکن بعد از دیدار استقلال برابر الاتفاق به اردوی تیم‌ ملی در امارات ملحق خواهند شد


اسامی کامل دعوت شدگان  به تیم ملی فوتبال ایران

در ادامه مطالب

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اسامی 27 بازیکن اعزامی به اردوی تدارکاتی دوبی را که عصر چهارشنبه ازسوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام شد، منتشر کرد.....

ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت و اطلاعات کامل تیم الاتفاق قبل از رویارویی با استقل

خالد الحوار سرپرست تیم الاتفاق عربستان درباره

آخرین وضعیت این تیم در آستانه بازی با استقلال گفت


خالد الحوار سرپرست تیم الاتفاق عربستان درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه بازی با استقلال گفت: «سه بازیکن تیم الاتفاق به نام‌های احمد عکاش، برونو لازارونی و سباستین تیگالی دچار مصدومیت هستند و مصدومیت آنها کار ما را برای رویارویی با تیم استقلال ایران دشوار کرده است.»

سرپرست تیم فوتبال الاتفاق عربستان افزود: «الاتفاق روز چهارشنبه از طریق شهر دوحه قطر به تهران سفر می‌کند و روز پنج‌شنبه در تهران تمرین خواهد کرد. تمرین‌های تیم ما پس از دیدار با الهلال در جام ولیعهد عربستان در شهر دمام از سرگرفته شد و این تمرین‌ها برای رویارویی با استقلال ایران، امروز هم پیگیری می‌شود.»




اطلاعات کامل و جامع از الاتفاق عربستان


باشگاه الاتفاق (به عربی:نادی الاتفاق) یک باشگاه فوتبال از عربستان سعودی که تو شهر دمام قرار داره.

سال تأسیس این باشگاه ۱۹۴۴ و یه باشگاه با قدمت تو لیگ عربستانه . لقبشون هم کماندوهاست که به عربی هم میشه الکماندوز . استادیومشون که تو شهر دمام قرار داره اسمش ” شاهزاده محمد بن فهد ” هست که گنجایشش ۲۶ هزار نفره . مدیر عامل باشگاه الاتفاق عبدالعزیز الدوسری هست و سرمربی این تیم سرمربی سابق تیم ملی کشورمون یعنی برانکو ایوانکوییچ میباشد .

در سال ۱۳۶۴ قمری جوانان شهر دمام تصمیم به این گرفتن که ۳ تیم شهرشون را تبدیل به یک تیم کنند به این صورت که سران باشگاه تصمیم به همکاری تیم‌های الاتفاق و الشعب و التعاون برای تشکیل یک باشگاه قوی و شکست ناپذیر گرفتند.

این باشگاه دو بار در سال‌های ۱۹۸۳ و ۱۹۸۷ قهرمان لیگ برتر عربستان شده.

تیم فوتبال الاتفاق عربستان که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی خوش نام سال های نه چندان دور تیم ملی را روی نیمکت خود می بینید پیش از این تنها یک بار در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است. الاتفاق در لیگ قهرمانان ۲۰۰۹ با تیم های الشباب امارات، بنیادکار ازبکستان و سپاهان ایران همگروه بود که در پایان با ۱۲ امتیاز و بالاتر از بنیادکار ۸ امتیازی و سپاهان ۷ امتیازی به عنوان تیم نخست راهی دور حذفی این رقابت ها شد.

این تیم در بازی رفت خود برابر سپاهان در ورزشگاه محمد بن فهد دمام در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل رسول خطیبی از حریف عقب افتاده بود در نهایت ۲-۱ پیروز شد. آن ها در دیدار برگشت در فولادشهر اصفهان و در شرایطی که صعودشان به دور بعد قطعی شده بود با سه گل حسین پاپی، هادی اصغری و حمید عزیززاده ۳-۰ شکست خورد.اما تساوی بنیادکار برابر الشباب در دیگر بازی گروه رای به حذف نماینده ایران داد. اولین و آخرین تجربه “نادی التفاق” در لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود و با شکست ۲-۱ برابر دیگر تیم ازبکستانی پاختاکور در دور یک شانزدهم رقابت ها به پایان رسید. آن ها اینک در دومین حضور خود برای رسیدن به دور حذفی استقلال ایران را در پیش دارند.

همچنین این تیم سابقهٔ قهرمانی و نایب قهرمانی در جام پادشاهی عربستان و جام ولیعهد عربستان را دارد.

الاتفاق سه بار در سال های ٬۱۹۹۱ ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ به مقام قهرمانی جام فدراسیون عربستان رسیده است.

این تیم در سال های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۸ به مقام قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان عرب رسیده است.

این تیم هم امشب در فینال جام پادشاهی عربستان با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ مقابل الهلال شکست خورد و قهرمانی در این جام رو از دست داد . این تیم  تا پایان هفته‌ی ۱۹ با ۴۲ امتیاز در رده‌ی ۴ جدول قرار داره و آخرین بازی اش را در لیگ با نتیجه‌ی ۲ بر۰ تونسته تیم النصر رو شکست بده و بازی بعدش رو باید میهمان تیم ۵ جدول بعنی الفاتح باشه و یه بازی سخت رو انجام بده . این تیم دارای ۴ بازیکن خارجی است. برا کارلوس و برنو لزرنی برزیلی که اولی مدافع و دیگری به عنوان هافبک تو این تیم بازی میکنن . سباستین تاگلیابوئه هم مهاجم آرژانتینی الاتفاقه که تا اینجا تو لیگ ۹ گل زده .ستاره این تیم یوسف السام هست که نزد هوداران التفاق محبوبیت بسیار زیادی دارد،هواداران این تیم به این بازیکنان لقب F16 را داده اند.

 در صورت برد و رفتن به مرحله گروهی برنامه‌ی بازی‌ها به صورت زیر میباشد .

 برنامه گروه یک:

 سه شنبه ۱۶ اسفند ۹۰: الریان قطر – برنده استقلال با الاتفاق عربستان

سه شنبه ۱ فروردین ۹۱: برنده استقلال با الاتفاق عربستان – نسف قارشی ازبکستان

سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۱: برنده استقلال با الاتفاق عربستان – الجزیره امارات

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۱: الجزیره امارات – برنده استقلال با الاتفاق عربستان

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۱: برنده استقلال با الاتفاق عربستان – الریان قطر

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۱: نسف قارشی ازبکستان- بازی پلی اف استقلال با الاتفاق عربستان

 **

این تیم تحت هدایت برانکو ایوانکویچ مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان میباشد.برانکو نزد هواداران التفاق محبوبیت بسیاری دارد

دروازه بان ها

محمد کجا – فیض ال سبی – مستفا ال ملو

مدافعان

جمعا ال جمعا – نایف ال خمیس – سعید ال طیب – علی ال زوبادی – یحی‌ اتین – سییاف ال بیشی – حسن مظفر – ابدولموتلیب ال تریدی – برا کارلوس – سند شرهیلی – احمد ولپی اققش – مبارک ال دوساری – مورتدا ال برریه

خط میانی

احمد سعد عبدالله – سلطان ال برگن – ابراهیم ال ابراهیم – ماجد ال خبرنی – ابراهیم ال مگنم -  احمد ال مبارک – فهد ال مبارک – خالد ال ابد – محمد السافری – محمد ال شریف – یحیی ال شهری – برونو لزرنی – ولید محبوب

مهاجمان

ساله بشیر ال دوسری – هماد ال هماد – یوسف السالم – زمیل ال سلیم – علی ال زاقان – سباستین تاگلیابوئه


روزنامه استقلال جوان 25 بهمن1390

روزنامه استقلال جوان 25 بهمن1390

مرد آبی

روزنامه استقلال جوان 24 بهمن 1390

روزنامه استقلال جوان 24 بهمن 1390

نشست مهم در دفتر دکتر فتح‌اله‌زاده

نشست مهم در دفتر دکتر فتح‌اله‌زاده

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،

منصور پورحیدری، پرویز مظلومی، علی نظری، علی امیری امشب میهمان دکتر فتح‌اله‌زاده در دفتر کارش بودند. سرپرست‌، سرمربی و معاونین باشگاه استقلال با حضور در دفتر مدیرعامل استقلال جلسه‌ای را در خصوص آخرین وضعیت استقلال و بازی که پیش رو دارد‌، دنبال‌کردند‌.‌این جلسه ساعت 30/19 آغاز شد تا طرفین در خصوص شرایط حال‌حاضر استقلال و برنامه‌هایی که باید دنبال کنند، به صحبت بپردازند. نشستی گرم و صمیمانه که با هدف موفقیت استقلال دنبال می‌شود. 

دانلود گلهای فرهاد مجیدی به الخریتیات درلباس الغرافه

دانلود گلهای فرهاد مجیدی
 به الخریتیات درلباس الغرافه


لینک دانلود کلیپ گل اول




لینک دانلود کلیپ گل دوم

6 سهمیه استقلال در لیست تیم‌ ملی

از تیم استقلال :

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فریدون زندی، آرش برهانی، پژمان منتظری و علی حمودی

در نبود میلاد میداودی ، آندرانیک تیموریان ، مجتبی جباری به تیم ملی ایران دعوت شده اند اسامی کامل ملی پوشان در اینجا کلیک کنید..


حمودی: از نگاه دقیق کروش به کل بازیکنان خوشحالم..

مرد آبی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،  وبه نقل از "" وب مرد آبی "" علی حمودی، مدافع استقلال درخصوص دعوتش به تیم‌ملی اظهار داشت:‌ خوشحالم که آقای کروش با نگاهی خاص به عملکرد کل بازیکنان لیگ توجه دارند. اگرچه پیش از حضورم در استقلال به تیم‌ملی دعوت می‌شدم، اما خودم تا چندی پیش انتظار دعوت دوباره نداشتم، با این‌حال حالا که برای استقلال ثابت به زمین می‌روم خوشحالم که اسمم در لیست کروش جای دارد و سعی می‌کنم با جلب رضایت کادر فنی‌، حضور ثابتی در تیم‌ملی داشته باشم.

وی در مورد رویارویی استقلال و الاتفاق نیز اظهار داشت: الاتفاق جزو تیم‌های خوب لیگ عربستان محسوب می‌شود. بازی سختی مقابل این تیم داریم، ضمن اینکه برانکو، مربی الاتفاق شناخت خوبی از ایران دارد، اما ما فقط به پیروزی و صعود در آزادی فکر می‌کنیم.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم هواداران مثل بازی ذوب‌آهن حمایت قاطعی از ما داشته باشند

روزنامه استقلال جوان 23 بهمن

روزنامه استقلال جوان  23  بهمن