نقش آفرینی حنیف و رحمتی در پایتخت 3

سری سوم مجموعه پایتخت در حال فیلمبرداری است و گروه ساخت سریال سخت در تلاش هستند تا بتوانند فیلمبرداری سریال زیاد طولانی نشود.

طبق برنامه گروه ساخت سریال، فیلمبرداری سریال تا 10 فروردین طول خواهد کشید.

http://uc.niksalehi.com/images/3qh9ja72497uq6a5cq9k.jpg

نکته جالب اینجاست که بدانید پس از حضور کفاشیان و آندو تیموریان در بخشی از این فیلم، امروز سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده جلوی دوربین این سریال می‌روند. مطمئنا حضور عمران‌زاده که خودش بچه محل «نقی» و «ارسطو» است در این سریال بسیار جالب خواهد بود.

احتمال بازی کردن صادقی با ماسک و بازگشت تیموریان به تمرینات

آندرانیک تیموریان

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امین نوروزی در خصوص وضعیت امیر حسین صادقی اظهار داشت: با توجه به صدمه‌ای که در بازی با الریان به گونه و بینی صادقی وارد شد، معاینات لازم را انجام دادیم و رادیوگرافی گرفته شده تا درباره وضعیت این بازیکن به نتیجه‌ برسیم.

وی افزود: دکتر یوشی یکی از مشاورین بنده و متخصص گوش وحلق و بینی است که معاینه‌ای را روی گونه و بینی صادقی انجام داد که متوجه شدیم این بازیکن یک ترک کوچک در ناحیه بینی دارد و با توجه به توصیه دکتر  نیاز به استراحت چند روزه و معاینه مجدد خواهد داشت.

معاون پزشکی ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه صادقی به بازی این تیم با الجزیره می‌رسد یا نه، گفت: روز یک‌شنبه وی باید مجدداً معاینه شود که با صلاحدید دکتر یوشی در صورت استفاده از ماسک شاید بتوان از وی در بازی روز سه‌شنبه استفاده کرد.

نوروزی در خصوص وضعیت اکبرپور عنوان کرد: سیاوش اکبرپور از ناحیه ستون فقرات کمر دچار صدمه دیدگی جزئی شده که مراحل درمان این بازیکن از دیروز (پنج‌شنبه) آغاز شده است تا به امید خدا با تستی که از وی در روز آینده گرفته خواهد شد شرایطش را برای تمرین فردا (شنبه) خواهیم سنجید.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت آندارنیک تیموریان به چه شکل است، اظهار داشت: تیموریان فردا بخیه دستش را باز می‌کند و با توجه به اینکه هفته گذشته برای حفظ توان هوازی ایشان از دوچرخه استفاده شد بعد از باز کردن بخیه توسط پزشک جراحش اگر مشکلی نبود احتمالاً شرایط برای دویدن او فراهم خواهد شد.

نوروزی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان مصدوم قبلی تیم، کادر پزشکی را سربلند کردند و جا دارد از همه کسانی که در این زمینه به ما کمک کردند تشکر کنم اما باید در حفظ این بازیکنان از نظر شرایط بدنی کوشا باشیم.