استقلال‌ با گلزنی برهانی و کاپیتانی مجیدی به‌صدر برگشت

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر مس کرمان و کاپیتانی فرهاد مجیدی به صدر جدول بازگشت.

دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز از ساعت 15:10 در ورزشگاه آزادی و در حضور 8 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و مس کرمان برگزار شد که استقلال 2 بر یک برابر مس کرمان به پیروزی رسید.

آرش برهانی در دقیقه 25 و 57 برای  استقلال گلزنی کرد. آرش با این گل با 91 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد پیش از این علی جباری با 89 گل زده این عنوان را در باشگاه استقلال در اختیار داشت.

خوشحالی آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از گلزنی در مقابل تیم فوتبال مس کرمان

مصطفی شجاعی در دقیقه 55 گل مس کرمان را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی در دقیقه 60 برای اولین مرتبه در لیگ دوازدهم به میدان آمد و مجتبی جباری هم به محض ورود او به میدان بازوبند کاپیتانی را به او تقدیم کرد. استقلال امروز با شکست مس و کاپیتانی مجیدی و گلزنی‌ تاریخی برهانی و با 41 امتیاز به صدر جدول بازگشت.

همرنگ بودن پیراهن مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با بازیکنان باعث شد که این بازی با 10 دقیقه تاخیر آغاز شود.

محسن ترکی داور مسابقه به استوان باتس از مس کرمان و فرهاد مجیدی، جواد نکونام  از استقلال کارت زرد نشان داد.

مس کرمان هم با 28 امتیاز در رده یازدهم باقی‌ماند. لوکا بوناچیچ از زمانی که به مس کرمان آمده است هنوز بردی به دست نیاورده است.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری،( از دقیقه 92 میثم بائو) خسرو حیدری،  فرزاد حاتمی( از دقیقه 61 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی( از دقیقه 74 سید ایمان موسوی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تثبیت صدرنشینی استقلال با پیروزی مقابل سایپا / آبی‌ها تک‌تاز شد

فرار بزرگ استقلال با پیروزی برابر سایپا/ حرکت قلعه‌نویی به سمت قهرمانی

آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی و بین دو تیم استقلال و سایپا آغاز شد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فرزاد حاتمی در دقیقه 54 برای استقلال گلزنی کرد. آبی پوشان با این تک گل 37 امتیازی شدند و اختلاف خود را با تیم دوم جدول فولاد تهران به 4 امتیاز رساندند.

سایپا نیز 27 امتیازی در رده هشتم باقی ماند.

احمد صالحی داور مسابقه بود که به ساموئل و فرزاد حاتمی از استقلال و حامد شیری از سایپا کارت زرد نشان داد.

http://media.isna.ir/content/hemmat%20khahi-1-392.jpg/4


ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، جواد نکونام، مجتبی جباری، جی لوید ساموئل( 46 عباس محمدرضایی)، آرش برهانی( ۹۰+۲ میثم بائو)، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی( 52 علی حمودی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سایپا:

رحمان احمدی، محسن ارزانی، مجید ایوبی، حامد شیری، ابراهیم‌ صادقی، کاظم برجلو، سیداسحاق سبحانی، روزبه شاه علی دوست( از دقیقه 61 میلاد غریبی)، جونیور تورتا( از دقیقه 79 کاوه رضایی)، سجاد شهباز‌زاده و سعید دقیقی

سرمربی: مجتبی تقوی

بن بست در مذاکرات استقلال با گوران لاوره

حضور هافبک صربستانی مد نظر قلعه‌نویی در تیم استقلال منتفی شد.

گوران لاوره هافبک صربستانی پارتیزان بلگراد که با مسئولان استقلال به توافق رسید به دلیل عدم صدور مجوز بازی از سوی تیم صربستانی نتوانست با مسئولان استقلال قرارداد امضا کند.

http://media.jamnews.ir/Larg1/1391/10/10/IMG11285401.jpg

 این بازیکن حتی به تهران هم آمد و در تست پزشکی باشگاه استقلال هم شرکت کرد اما مسئولان باشگاه پارتیزان بلگراد در موعد مقرر پاسخ دریافت ITC این بازیکن را به باشگاه استقلال ندادند. به این ترتیب حتی اگر گوران با استقلالی ها قرارداد هم امضا می کرد طبق قوانین نمی توانست برای آبی پوشان به میدان برود.

استقلال 2 ، آلومینیوم صفر

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال
استقلال در بندر صدرنشین شد/ 3 امتیاز شیرین با درخشش تازه واردها
تیم استقلال با شکست آلومینیوم صدرنشین لیگ برتر شد.

http://u.goal.com/239400/239454hp2.jpg

دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال از ساعت 15:15 در ورزشگاه خلیج فارس در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد که این دیدار در پایان با گل های سیدایمان موسوی که در دقیقه 14 و فرزاد حاتمی 86 به ثمر رسید به سود آبی‌پوشان تمام شد. 

آرش برهانی در دقیقه 23 یک گل دیگر برای استقلال را به ثمر رساند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

استقلال با این پیروزی تعداد بردهای خود را در لیگ برتر به عدد 10 رساند و با 34 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد. همچنین آلومینیوم همچنان 17 امتیازی باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به ایمان موسوی از استقلال کارت زرد نشان داد. فغانی در دقیقه 53 محمود تیغ نورد از آلومینیوم را از بازی اخراج کرد.

ترکیب آلومینیوم:

مجتبی روشنگر، محسن حمیدی، ابراهیم ابرقویی، محمد اسطنبلی، بهنام داداشوند، محمودتیغ نورد، امجد شکوه مقام، رضا پیرزاده، میلاد میداودی، مجتبی زارعی( 58  محمدزاده) و هادی دهقانی

سرمربی:اکبر میثاقیان

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی( 46 مجتبی جباری)، حسن اشجاری، خسرو حیدری، عباس محمدرضایی، ایمان موسوی( 81- کاماچو)، فرزاد حاتمی و آرش برهانی( 61 سیاوش اکبرپور)

سرمربی: امیر قلعه نویی