★❤تولد فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال ، به همه اس اسی ها مبارک باد

 ★❤تولد فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال ، به همه اس اسی ها مبارک باد ★❤


 سید مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرآنلاین/نه استقلال نه پرسپولیس، شاید بچه داری کنم!

 رحمتی در این گفت و گوی کوتاه حرف های جالبی می زند

سید مهدی رحمتی اعلام کرد به پرسپولیس نمی رود. گلر فصل گذشته استقلال، در این باره به خبرآنلاین می گوید: «برخلاف شایعات، به پرسپولیس نمی روم.»

او درباره تمدید قرارداد با استقلال هم توضیح روشنی نداد: «قراردادم با این تیم تمام شده و شاید نماندم.» او در پاسخ به این سوال که پس به چه تیمی خواهی رفت، لبخندزنان جواب می دهد: «فکر کنم به بچه داری مشغول شوم!»

درباره آینده گلر تیم ملی شایعات بسیاری شنیده می شود. دیروز نیز خبر مذاکره او با مس کرمان در رسانه ها مطرح شد که سید مهدی رحمتی این شایعات را نیز رد کرد: «نه، به مس هم نمی روم!»


خسرو حیدری دوباره تاکید کرد/همه ستاره ها در استقلال می مانند/در ایران فقط آبی


- حیدری معتقد است، ستاره های استقلال قراردادشان را تمدید می کنند. 

خسرو حیدری مدافع استقلال یک بار دیگر تاکید کرد، تمام ستاره های فصل گذشته این تیم در استقلال می مانند. او در این باره به خبرآنلاین می گوید: «بله، همه ماندنی هستیم.» وقتی از او می پرسیم، پس قطعا در استقلال می مانی، چنین پاسخ می دهد: «من فعلا 20 روز بازیکن آزاد هستم! بعد از آن تصمیم قطعی ام را می فهمید. در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم.»

حیدری همچنین درباره بازی با ازبکستان می گوید: «اینکه بگوئیم آنها 5،6 بازیکن خود را در اختیار ندارند، حرف درستی نیست. قطعا بازیکنان خوبی دارند که جایگزین شان کنند. شک نکنید بازی سختی در اینجا خواهیم داشت ولی باید یک استارت خوب در مسابقات بزنیم.

گرفتن سه امتیاز، بهترین اتفاق است که می تواند بیفتد.» او اضافه می کند: «ما هم تیم قدرتمندی داریم و برای باختن به ازبکستان نیامده ایم.»


 مظلومی: اگر استقلال بازیکنانش را نخواهد با آن ها مذاکره می کنم/ می خواهم با تراکتورسازی جام بگیرم

لیگ برتر - فارس نوشت: سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه به احترام هوادار استقلال حرفی در خصوص این تیم نمی‌زند‌گفت: می‌خواهم در تراکتورسازی یادگاری خوبی بگذارم.

پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسید و طی چند روز آینده قراردادش را با این تیم ثبت خواهد کرد. سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام دادند که متن آن را در زیر می‌خوانید.

*چه طور شد سر از تراکتورسازی درآوردید؟ من قبلا در این تیم بازی کردم و حالا هدفم این است که دل هواداران پرشور این تیم را شاد کنم. توقع از من در اینجا زیاد است و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم و دوست دارم در تبریز یادگار خوبی بگذارم. این تیم سال گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شده و توقع از این تیم زیاد بالا رفته و امیدوارم که بازیکنان مورد نیاز من جذب شوند و به دنبال گرفتن جام هستیم.

*شما که استقلالی هستید، چگونه با پیراهن قرمز کنار می‌آیید؟ اول از همه بگویم که رنگ قرمز تراکتورسازی با پرسپولیس فرق می‌کند. من همیشه یک استقلالی هستم و هواداران استقلال این مسئله را به خوبی می‌دانند. البته در تبریز خاطرات خوبی دارم و در این تیم آقای گل هم شده‌ام. فکر می‌کنم هم من به آنها دین دارم و هم آنها به من. این تیم هواداران پرشوری دارد و حق آنها است که تیمی مدعی داشته باشند و ما هم می‌خواهیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و امیدوارم همه چیز رو به راه شود تا تیمی خوب ببندیم.

*با جدایی از استقلال چه حسی دارید؟ هواداران استقلال در این چند روز نشان دادند که من را حلال کردند. آنها با پیامک و تلفن‌هایی که می‌زنند من را شرمنده کردند. قسمت نبود که با استقلال ادامه بدهم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی چیزها در دلم دارم که با خودم می‌برم و به خاطر آرامش استقلال همه چیز را به گردن می‌گیرم. شاید اگر صحبت کنم خیلی مسائل زیر سؤال برود. اما به احترام هواداران سکوت می‌کنم چون آنها خواستند که این کار را انجام دهند و حالا من هم از آنها می‌خواهم مظلومی را به بزرگی خود ببخشند و برایم دعا کنند که در تراکتورسازی موفق شوم.

*لیست خود را به مدیران تراکتور داده‌اید؟ باید ببینیم که بازیکنانی که مدنظرمان هستند در تیم می‌مانند یا خیر. در ابتدا باید با آنها مذاکره شود. من از آقای جعفری خواستم که دنبال بازیکنان مدنظر ما باشند. البته تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد ولی باید خط به خط تقویت شود. خیلی‌ها می‌گویند از استقلال بازیکن نگیرید و ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام ندهیم اما اگر بازیکنی مدنظر استقلالی‌ها نباشد و قصد جدایی از این تیم را داشته باشد ما به آنها مذاکره خواهیم کرد.

*کادر فنی چه طور؟ بهتاش فریبا به دلیل مشکلات همراه ما نخواهد بود ولی کادر همان کادر استقلال است. تراب‌پور، مولایی و ارژنگی‌نیا به همراه ما به تبریز می‌آیند و قرار است از بین یک مربی ایرانی و یا خارجی یک نفر را به عنوان دستیار اول انتخاب کنیم. البته دو نفر از تبریز هم مدنظر ما هستند که به احتمال فراوان به کادر فنی اضافه خواهند شد.

*صحبت خاصی ندارید؟ از قول من بنویسید که من همیشه استقلالی هستم و رنگم آبی خواهد ماند. اما فوتبال حرفه‌ای است و حالا به مردم تبریز و آذربایجان دین دارم و باید برای این تیم و موفقیتش تلاش کنم.


 آسیب دیدگی نگذاشت جباری با تیم ملی تمرین کند/ عکس

مجتبی جباری به دلیل آسیب دیدگی در تاشکند تمرین نکرد./ عکس: مهدی زارع

تمرین نخست تیم ملی در تاشکند یک غایب ویژه داشت. مجتبی جباری که جدا از سایر بازیکنان نشست و در زمان هایی که بازیکنان دیگر تمرین می کردند ، اختصاصی با پزشکان تمرین کرد و خیلی زود ، گوشه ای از زمین نشست. جباری به احتمال فراوان تا زمان بازی آماده خواهد بود اما شاید این آسیب دیدگی سبب شود جایش را در ارنج اصلی ، به علی کریمی بدهد.


 ترابپور و مولایی به تراکتورسازی پیوستند/ خبری از فریبا نیست 

مربیان فصل گذشته تیم استقلال لیگ دوازدهم را با تراکتورسازی آغاز خواهند کرد.

ترابپور و مولایی به تراکتورسازی پیوستند/ خبری از فریبا نیست

پرویز مظلومی پس از انتخابش به عنوان سرمربی تراکتورسازی در اولین اقدام خواهان حضور بهتاش فریبا،‌حسین تراب‌پور و مولایی در جمع کادر فنی شد که از این بین بهتاش فریبا به دلیل مشکلات شخصی از مظلومی عذرخواهی کرد اما مولایی به عنوان مربی بدنساز و ترابپور به عنوان مربی دروازه بان های فصل بعد در جمع یاران تراکتورسازی خواهند بود.  مهدی ارژنگی آنالیزور فصل گذشته استقلال نیز فصل آینده را در تبریز و در تراکتورسازی حضور خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد