بیک‌زاده به استقلال پیوست

هاشم بیک زاده با حضور در باشگاه استقلال و پس از مذاکره با علی امیری معاون باشگاه استقلال با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرد.

این بازیکن در شرایطی امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با این تیم به توافق رسید که علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرده است.

بیک زاده سابقه بازی در استقلال را دارد و بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشت. قرار داد وی احتمالا امروز در هیئت فوتبال ثبت می شود.


بیک‌زاده: به استقلال برگشتم تا دوباره قهرمان شویم

هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: بعد از جدایی ام از استقلال چند بار تصمیم به بازگشت داشتم اما شرایط مهیا نشد تا اینکه امیر قلعه نویی بار دیگر به این تیم بازگشت و من هم اول به خاطر امیر قلعه نویی و دوم به خاطر علاقه ام به این تیم با باشگاه به توافق رسیدم.

وی افزود: به استقلال بازگشتم تا دوباره با این تیم قهرمان شوم. در این دوسالی هم که سپاهان قهرمان شده استقلال مستحق قهرمانی بود اما ما بازگشتیم تا دوباره قهرمانی به استقلال برسد. می خواهیم امسال دل هواداران را شاد کنیم.

بیک زاده در خصوص اینکه توقعات از استقلال بیشتر از سال های گذشته است، عنوان کرد: وقتی تیم مربی بزرگی مثل قلعه نویی دارد باید توقعات هم از تیم بیشتر باشد. قلعه نویی سابقه خوبی دارد و می تواند این تیم را قهرمان کند.


تیموریان و جباری در لیست خرید سپاهان

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مذاکره سید جلال حسینی با استقلال عنوان کرد: ما هم شنیده ایم که او از استقلال و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد اما روز گذشته با این بازیکن صحبت کردیم و قرار شد پس از بررسی پیشنهادهای دیگر به باشگاه سپاهان بیاید.

سرپرست تیم سپاهان افزود: در لیست خرید ما آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری هم هستند که قصد داریم به زودی با این دو بازیکن مذاکره کنیم.


نظری‌جویباری: رسولی‌نژاد با استعفای فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد

علی نظری‌ جویباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات پیش آمده و استعفای فتح‌الله زاده گفت: شرایط برای استقلال بسیار سخت است و با استعفای فتح الله زاده کار مشکل شده است. تا پیش از این عقیده داشتم فتح‌الله‌‌زاده اگر در این شرایط نباشد شاید بهتر باشد اما حالا با بازگشت قلعه نویی به استقلال این دو نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به این تیم کمک کنند.

وی افزود: شرایط بحرانی است و فتح الله زاده مرد این روزها به حساب می‌آید. او باید به خاطر مردم به استقلال برگردد و می‌دانیم که تخصص‌اش بمب ترکاندن است. مطمئن هستم در صورتی که فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی کنار هم باشند تیم می‌تواند مدعی قهرمانی آسیا باشد.

نظری‌جویباری در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد فتح الله زاده به استقلال برگردد گفت: با اینکه من موافق بودم او از استقلال برود ولی حالا می‌گویم باید در کنار استقلال باشد چون ممکن است اتفاقی که سال گذشته سر پرسپولیس آمد برای استقلال هم اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر هیئت مدیره در خصوص استعفای مدیرعامل استقلال چیست، به فارس گفت: روز گذشته با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و ایشان گفت استعفای فتح الله زاده را قبول نمی‌کند. صبح امروز تلفنی با رسولی نژاد حرف زدم و او با استعفای فتح‌الله زاده مخالفت کرد. فتح الله زاده استاد تیم بستن است و همانطور که 2 سال پیش در فاصله 5 روز به پایان نقل و انتقالات تیم خوبی بست امسال هم می‌تواند برای قهرمانی آسیا تیم ببندد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اینکه جباری و تیموریان مد نظر باشگاه سپاهان هستند خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر تکلیف فتح الله زاده روشن شود تمام بازیکنان حفظ می‌شوند و جباری و تیموریان نیز از استقلال نخواهند رفت. قلعه نویی معتقد است در فصل نقل و انتقالات باید 12 امتیاز کسب کرد و تنها کسی است که می‌تواند از این امتیازات قبل از شروع فصل استفاده کند و تیمش را مدعی ببندد.

وی در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا همچنان با باشگاه استقلال همکاری می‌کند یا خیر به فارس گفت: تا زمانی که استقلال برای بستن تیم تلاش می‌کند در کنار آنها خواهم بود اما به دلایل شخصی و مشکلات زیادی که دارم همکاری‌ام را با استقلال ادامه نخواهم داد.


تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: نامه‌ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده‌ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می‌خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد