ساعت تمرین امروز استقلال تغییر کرد

 

ساعت تمرین امروز استقلال تغییر کرد. بنا به تصمیم کادرفنی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان از ساعت 17:30 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و حضور اصحاب رسانه و هواداران آزاد است.


صادقی: قلعه نویی صلاح بداند کاپیتان می شوم/ مسئولان تراکتورسازی جواب تلفنم را هم نمی دهند

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران در فصل آینده یکی از گزینه های اصلی این تیم برای بستن بازوبند کاپیتانی است.

خوشحالم که دوباره به خانه ام برگشتم. پارسال به دلایلی که بعدا می گویم مجبور شدم از استقلال جدا شوم اما در نامه خداحافظی که برای هواداران نوشته بودم گفتم که دوباره برمی گردم. امیدوارم استقلال امسال فصل خوبی را پیش رو داشته باشد و با مدیریت فتح الله زاده و مربیگری قلعه نویی به قهرمانی ایران و آسیا برسد.


وی درباره اینکه آیا فصل آینده کاپیتان استقلال خواهد بود یا نه؟ افزود: اگر به سابقه و قدیمی بودن و حتی تعداد بازی باشد من باید کاپیتان استقلال باشم اما این موضوع زیاد هم جای بحث ندارد. قلعه نویی باید کاپیتان تیمش را برای فصل آینده انتخاب کند و اگر او صلاح بداند من کاپیتان می شوم.

صادقی که 8 سال پیراهن شماره 2 استقلال را برتن کرده درباره شماره اش برای فصل آینده گفت: من به پیراهن شمار ه 2  استقلال علاقه زیادی دارم و دوست دارم بازهم این شماره را بر تن کنم اما برای خسرو حیدری که پارسال این پیراهن را پوشیده احترام قایل هستم. مشکلی نیست و با همفکری این موضوع را حل می کنیم.

وی درباره سابقه درگیری که قبلا با آندرانیک تیموریان داشته اظهارداشت: در جریان دیدار 2سال قبل استقلال و تراکتورسازی درگیری فوتبالی بین من و تیموریان رخ داد که همان موقع حل شد و ما الان مشکلی با یکدیگر نداریم.

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با بیان اینکه هنوز نتوانسته طلبش را از این باشگاه بگیرد، گفت: متاسفانه مسئولان تراکتورسازی جواب تلفن من را نمی دهند. امیدوارم مجبور نشوم از تراکتورسازی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند برایشان خیلی بد می شود.


استقلالی‌ها در تمرین صبح وزنه زدند

بازیکنان تیم استقلال هر روز 2نوبت تمرین را در برنامه خود دارند. آنها صبح امروز در مجموعه انقلاب تمرینات بدنسازی را انجام دادند.


در این جلسه تمرینی همه بازیکنان حضور داشتند و امیر قلعه نویی نیز با لباس شخصی حاضر شده بود.

تمرین عصر استقلال ساعت 18 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار می شود

حمودی: همین الان هم از پرسپولیس بهتر هستیم/ استقلال نیازی به تقویت نداشت 

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم در فصل نقل و انتقالات نیاز زیادی به تقویت نداشته است. 

علی حمودی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: استقلال با شرایط خوبی فصل را شروع کرده است. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده اند و تغییراتی هم در کادر فنی رخ داده است. خوشبختانه شرایط بهتر از چند هفته قبل است که تکلیف استقلال معلوم نبود و خیلی ها فکر می کردند شرایط تیم ما بحرانی می شود. الان خوشبختانه شرایط خوب است و با آمدن بازیکنان جدید از این هم بهتر هم می شود.

وی با اشاره به اینکه با آمدن قلعه نویی خیلی ها استقلال را قهرمان می دانند افزود: اتفاقا این موضوع خیلی هم به نفع استقلال است. خیلی هم خوب است که هنوز بازیها شورع نشده یک تیم را قهرمان بدانند. این نشان دهنده قدرت استقلال است.

حمودی درباره اینکه چرا استقلال بازیکنان مطرحی را در نقل و انتقالات جذب نکرده ادامه داد: به نظر من استقلال براساس تفکرات قلعه نویی بازیکن گرفته است. ما پارسال تیم خیلی خوبی داشتیم و به همین دلیل نیاز به خریدهای آنچنانی در فصل نقل و انتقالات نبود.

وی گفت: اگر استقلال بتواند بازیکنان اصلی خود را حفظ کند شرایطش از پرسپولیس و بقیه تیمها بهتر خواهد بود. ما با همین تیم و در حالی که تعداد زیادی مصدوم داشتیم توانستیم قهرمان جام حذفی شویم پس استقلال از نظر مهر مشکلی نداشته و امسال هم می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

حمودی درباره اینکه چرا استقلال هیچ بازیکنی را در جناح راست به خدمت نگرفته، اظهارداشت: من و حیدری پارسال زوج خیلی خوبی را در استقلال تشکیل دادیم و با یکدیگر هماهنگ شدیم. کادرفنی تشخیص داد استقلال در جناح راست نیازی به تقویت ندارد و به همین دلیل بازیکنی نگرفتند.


بابازاده: نیاز به یک دروازه بان دیگر داریم

با توجه به حضور رحمتی و دروازه بان تیم امیدمان نیاز به یک دروازه بان دیگر داریم تا در مواقع ضروری از او استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هنوز دروازه بان ذخیره رحمتی انتخاب نشده است و با نظر قلعه نوعی یک دروازه بان دیگر می آوریم.

مربی دروازه بانان استقلال تصریح کرد: با حضور رحمتی خیال مان از دروازه راحت است و نقطه قدرت تیم مان خط دروازه خواهد بود.

بابازاده خاطر نشان کرد: قلعه نوعی من را به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب کرده و شرط قرار داد هیچ بازیکنی نیستم و اینکه به خواسته رحمتی به استقلال برگشتم صحت ندارد و به آن توجهی ندارم./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد